Yellowcard: Jag såg han i Lakers. Inget att ha....
Inlägg: 1120211
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Rulla in Åkerlund på rullstol i nästa match. Hur svårt skadad kan han vara? Ett par puckar borde han ju kunna ta iallafall.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Jag känner på mig att efter nästa omgång ligger vi 3 pinnar från KS. Lika bra att börja förbereda sig så man inte blir helt jävla knäckt !
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Foyn: helvetes.............. Förstår mig inte på Backe - han är ju duktig men samtidigt har usla dagar mellanåt. Gärna dessa usla dagar när det är en döviktig match. Å ena sidan så har man väl sagt "årets viktigaste match" inför varje omgång.