Per HApps: Nu överdriver du därför du är frustrerad. Jag försvarar inte Backe eller hans insats, men klart han vunnit matcher åt oss.
Inlägg: 1120231
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Yellowcard:
Nä, han har inte spikat igen en enda match åt oss, då menar jag när vi varit totalt utspelade men vunnit ändå med ett eller två skitmål.
Nä, han har inte spikat igen en enda match åt oss, då menar jag när vi varit totalt utspelade men vunnit ändå med ett eller två skitmål.