MB: Exakt ! Går inte att vinna med en sån målis... T om den bespottade Tjaikowki är bättre ! FAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!
Inlägg: 1120262
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Sune: Men snälla, att dra hela laget över samma kam idag känns en aningen fel.
Och snälla gott folk Svara inte mer på denna Skit tråd.
Och snälla gott folk Svara inte mer på denna Skit tråd.