till dom som var tveksamma till en eventuell värvning av lindbäck så kan jag rekommendera reprisen av Skellefteå brynäs . han var fruktansvärt bra.
Inlägg: 1120267
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
superfalle:
Kanon, hoppas det blir Åkerlund/Lindbäck nästa säsong då.
Kanon, hoppas det blir Åkerlund/Lindbäck nästa säsong då.