Abron: Visst, nyanser är bra, men det går inte att komma ifrån att spelarna GER bort matchen efter att halva är spelad. Man slutar stå upp helt och hemjobbet av forwards är snudd på obefintligt. Bedrövligt att se! Backlund är ju en saga för sig själv. Tyvärr börjar ju även mitt tålamod ta slut. Ojämnheten är slående och det är ju synd att det blir så märkbart tydligt i den här sortens matcher de gånger hans nivå sänks.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bryt ihop och kom igen!