För nittiotredje gången då och med risk för att börja stamma:
Backe är inte någon dålig målvakt -Men han har bara inte det där lilla extra. Det där som kapanen hade, Som Pekka hade, som innebär att man stänger matcher.
Backe är bra nästan jämt, men han gör minst en tavla per match. I en serie som årets är detta varken mer elle rmindre än en formidable katastrof
Ta i dag tex. Vem kan säga att Backe gör en usel match? Ingen. Men en killer-goalie - en Kapanen - Em vinnarskalle - Han hade FAN INTE SLÄPPT IN MODOLIDERNAS ANDRA MÅL! Så är det bara . Odiskutablet och utan tvekan. backe är ingen vinnare. Trist men sant. Med en vinnarmålis - jag sticker ut hakan och säger att vi hade haft 10-pinnar till. Märk väl att detta var vår trettonde uddamålsförlust i år. Vad tror ni en killer goalie hade betytt för den statsistiken?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Backe är inte någon dålig målvakt -Men han har bara inte det där lilla extra. Det där som kapanen hade, Som Pekka hade, som innebär att man stänger matcher.
Backe är bra nästan jämt, men han gör minst en tavla per match. I en serie som årets är detta varken mer elle rmindre än en formidable katastrof
Ta i dag tex. Vem kan säga att Backe gör en usel match? Ingen. Men en killer-goalie - en Kapanen - Em vinnarskalle - Han hade FAN INTE SLÄPPT IN MODOLIDERNAS ANDRA MÅL! Så är det bara . Odiskutablet och utan tvekan. backe är ingen vinnare. Trist men sant. Med en vinnarmålis - jag sticker ut hakan och säger att vi hade haft 10-pinnar till. Märk väl att detta var vår trettonde uddamålsförlust i år. Vad tror ni en killer goalie hade betytt för den statsistiken?