Frella: Vi måste vinna i morgon o det känns trots allt som att jag vill ha Backe i målet hellre än Karjalainen.
Åkerlund mpåste komma tillbaka snart även om jag inte tror att han är frälsaren som många tycks inbilla sig. Dom får väl konkurrera o den bäste ska stå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Åkerlund mpåste komma tillbaka snart även om jag inte tror att han är frälsaren som många tycks inbilla sig. Dom får väl konkurrera o den bäste ska stå.