Blizzard: Jag tycker att Backlund är en bra målvakt även om det blir någon tavla ibland. Det finns bara en målvakt i elitserien som jag skulle byta ut han till och der är Markström,( och kanske Honken ) men sen tycker jag det kvittar. Heja Timrå...3 p i möra..tack.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det finns bara en målvakt i elitserien som jag skulle byta ut han till och der är Markström,( och kanske Honken ) men sen tycker jag det kvittar.
Heja Timrå...3 p i möra..tack.