Blizzard: Jag tycker att Backlund är en bra målvakt även om det blir någon tavla ibland. Det finns bara en målvakt i elitserien som jag skulle byta ut han till och der är Markström,( och kanske Honken ) men sen tycker jag det kvittar. Heja Timrå...3 p i möra..tack.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det finns bara en målvakt i elitserien som jag skulle byta ut han till och der är Markström,( och kanske Honken ) men sen tycker jag det kvittar.
Heja Timrå...3 p i möra..tack.