1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1121099

Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
Jag tycker det är förbannat osmakligt att läsa denna rubrik, vad fan tänker ni med, chicken brain.

Här står Backis, dess utom mest på skridskor i tre perioder medans hans lagkompisar stundom har en del vila i samband med lite surr å social gemenskap i båset. Han är ute lämnat vid sin bur, hans lagkompisar kan fara runt å gör flertalet misstag, period efter period å ingen ens skriver en millimeter.

Ställe sig själv i buren, match efter match å vara en sista utpost som får skit fast man räddar nära 90 procent av alla skott medans MPS å c/o missar 90 % av alla sina skott mot motståndare goali.
Tänk på det nästa gång ni spyr galla på en målis, att kritisera å att tycka att ett å annat mål icke var otagbart är en sak, men att älta denna fråga äcklar mig å alla andra som känt ensamheten mellan stolparna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
Abron: Jag håller med, särskrivningar i rubriker är inte snyggt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer