1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1121832

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
lincoln: Letade du länge innan du hittade något att gnälla på

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31

Jag måste bara få ge credit till lill-Staffan. Maken till omvandling sedan han fick chansen i junior-VM har jag sällan skådat. Trots spelare som Pyörälä, Sonnenberg m.fl. tycker jag att Erixon har varit den mest positiva överaskningen sedan han kom tillbaka från VM. Helt plötsligt studsar det mesta hans väg. Lite mer tyngd på den killen så kan det bli riktigt jädra bra.


Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Nu måste man ju kika på LHC-MODO. Den ska visas på sopcast på länken nedan är det sagt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...