Andersson: Räddad var den när Timrå vann :P Men hyfsat fullbordad när modoliderna torskar med stor marginal :P
Inlägg: 1121953
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Det enda som kan göra denna hockeylördag bättre , är om Linköping vinner mot/ utklassar MODO