1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1121986

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
MOOOOOOOOOOOOOOOODO HOCKEY *klapp klapp klapp*

MOOOOOOOOOOOOOOOODO HOCKEY *klapp klapp klapp*

ahhhhhhhhhh älskar livet just i detta nu=)

Är det någon som har koll hur många MINUS MODOs nyförvärv har ikväll?=)

Och sen, snälla gud... Se till att jag får se Almtuna - MODO om några veckor.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Yellowcard:

Jag jobbar på det..

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Yellowcard: Jag skulle tro att MoDos nyförvärv har exakt noll minus ikväll eftersom ingen av de spelar

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.