Inlägg: 1122047
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
gud: Tänkte att sedlighetspolisen säkert är mig på spåren så idag ändrades bortadräkten till en mer sedesam variant.
res.hattrick.org/kits/4/34/336/335076/matchKitLarge.png
res.hattrick.org/kits/4/34/336/335076/matchKitLarge.png
Men orka..Är du säker på att du inte är en modolid??