1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112218

Sv: Nämen, vad är detta???
rådbjer:
Ja då får vi väl köra igång med surret dårå. Tror annars att gästböcker som MoDos och Luläs satsar mer på kvantitet till skillnad från oss i Timrå som satsar på ren och skär kvalitet.

Ja jag vet att det var riktigt kloka ord skrivna av mig som alltid. Nää nu äre dags för Timrå IK att skära upp Moras försvar så vi får börja att diskutera lite mer allvarliga saker här på gb:n.

Jag har också en gammal variant av det kända ordspråket: " Det är bättre att tiga och anses vara en idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"

Jag kan inte heller vara tyst.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.