1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1122364

Sv: Apropå nånting...

Skarin: Jo men TIK är ju bra framåt, nu med Sonnenberg och en relativt kort skadelista så ser vi ännu bättre ut framåt. Nej Timrås problem denna säsong har legat bakåt, kan man lira bra defensivt samtidigt som Backlund har bra form under ett eventuellt slutspel så kan vi absolut bli farliga.

Jag minns inte riktigt hur jag tipsade inför säsongen men jag tror jag sade 6-4 eller något sånt. Det är möjligt, vi får hoppas att Timrå fortsätter spela som dom gjort sedan Sonnenberg anslöt.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Men vi kan inte på långa vägar börja prata slutspel än. Det är inte ens nära ;) Det är lååååååångt dit så som jag ser det. Men det ser hyfsat ut i alla fall....hihi.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer