1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1122831

Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Vad ska man göra i 12 dgr? Abstinensen är värre än efter ......ja ni vet kanske? :)

F.ö såg jag matchen på C+2 idag. Tänka sig, dom vann då också o matchen var lika underbar!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: 12 dagar!?!? fan trodde det var en vecka.. Denna säsong har varit såååå kämpig och spännande varje omgång så jag tror det kommer bli ännu värre med abstinensen när väl säsongen är över..

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Håll ut. Med lite motivation och tajming från min sida kanske säsongens första "Best of" kommer innan uppehållet är över. Får väl se hur mycket tid jag får över. Men jag har i alla fall kommit en bra bit på vägen.

Sv: Apropå nånting...
...så vill jag bara säga att Pyrret måste stanna liksom Lehtonen.
I love these two!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer