1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1123066

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
Kattgubben: En sak jag stör mig på i Svensk hockey generellt är på a-landslagsnivån. Alla dessa totalt oviktiga skitturneringar där vi aldrig ställer upp med ett bra lag. Det kan testas 50 spelare under försäsongen inför en VM-turnering. Sedan är VM i sig ytterligare en skitturnering där det vinnande laget består av det lag som hade mest tur att få hem flest NHL-spelare.

Svarskommentarer

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
1. Byt till touch icing.
2. 14 lag i serien, trevligt att titta på lite fler lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer