Wikegård var en frisk fläkt i början, men nu har iaf jag tröttnat på honom. Tjatar bara om "tacklingar" och "käka taggtråd" istället för att komma med riktiga analyser. Han kan totalsåga en spelare som dominerat en match, bara för att det var ett tillfälle där spelaren i fråga inte slängde sig ner och täckte skott med struphuvudet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Wikegård var en frisk fläkt i början, men nu har iaf jag tröttnat på honom. Tjatar bara om "tacklingar" och "käka taggtråd" istället för att komma med riktiga analyser. Han kan totalsåga en spelare som dominerat en match, bara för att det var ett tillfälle där spelaren i fråga inte slängde sig ner och täckte skott med struphuvudet.