Kattgubben: Ska jag lägga mig i alls i denna disskussion så blir det med detta inlägg.
1. Domarnas kvalitéer denna säsong har varit åt h-vete för dålig. Kanske också den sämsta någonsin. Obalanserade psyken, konstiga domslut och alldeles för många felande utvisningar.
Partisk som jag är så blev jag fruktansvärt irriterad när när Timrå i två matcher får mål dömda emot sig trots att en anfallande spelare befunnit sig i målgården båda gångerna. Kanske börjar bli dags för domarstaben att värva från utlandet. De svenska domarna har tappat greppet totalt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
1. Domarnas kvalitéer denna säsong har varit åt h-vete för dålig.
Kanske också den sämsta någonsin. Obalanserade psyken, konstiga domslut och alldeles för många felande utvisningar.
Partisk som jag är så blev jag fruktansvärt irriterad när när Timrå i två matcher får mål dömda emot sig trots att en anfallande spelare befunnit sig i målgården båda gångerna. Kanske börjar bli dags för domarstaben att värva från utlandet. De svenska domarna har tappat greppet totalt.