1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1123319

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
willysson:
Personligen är jag störd på att aldrig strimmlorna kan göra comeback.

Svarskommentarer

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
Per HApps: Att göra en återuppståndelse v Strimmlorna vore lika dumt och cyniskt som att ställa Queen på en scen igen. Låt myten om dessa behårade karlar leva vidare i all oändlighet. Sedan kan det ju aldrig bli en fullvärdig comeback heller eftersom Mighty Wallgren är i himlen.

Utan Göran Wallgren och Freddie Mercury är dessa storheter ingenting.

That´s it!

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
Per HApps: vänj dig:) om vi ska göra comeback är det när twintowers i new york återuppstår

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer