superfalle: Ähh, så mycket skit har han väl inte fått. Han fick precis som övriga backar en del kritik i början av säsongen, med all rätt. Då såg det inte bra, hos någon back (Lehtonen kanske undantaget). När sedan Moe började komma igång så tycker jag mest att det andats positiva vibbar kring honom. Den enda kritik han fått är väl egentligen några få inlägg där skribenter ha tyckt att Moe ibland är väl egostisk med puck och att det på det viset uppstår önöda farligheter för motståndarlaget. I övrigt tycker jag att det är positiv kritik som riktats åt Moes håll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När sedan Moe började komma igång så tycker jag mest att det andats positiva vibbar kring honom. Den enda kritik han fått är väl egentligen några få inlägg där skribenter ha tyckt att Moe ibland är väl egostisk med puck och att det på det viset uppstår önöda farligheter för motståndarlaget. I övrigt tycker jag att det är positiv kritik som riktats åt Moes håll.