Ambroo: Wohoo! Jag toppar både bäst å sämst listan :)
Små rinkar är en smaksak mycket antar jag. Även när ruskigt skickliga NHL spelare huserar i rinken kan det vara otrooligt hafsigt spel. Visst, det blir en massa chanser trots hafset just pga storleken på rink samt zoner men spelet är för mig tråkigt. Jag vill inte bara se målchanser, jag vill se konstruktivt spel/lösningar också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Små rinkar är en smaksak mycket antar jag. Även när ruskigt skickliga NHL spelare huserar i rinken kan det vara otrooligt hafsigt spel. Visst, det blir en massa chanser trots hafset just pga storleken på rink samt zoner men spelet är för mig tråkigt. Jag vill inte bara se målchanser, jag vill se konstruktivt spel/lösningar också.