Gidde: ja det skulle va kul att se när Magnus P-s lurar upp han på läktaren , eller Moe skickar på han en bröstvärmare så han får bäras ut. För övrigt så tycker jag den här soppan angående hans fot är lika intressant som om Brad pitt varit otrogen eller ej...
Nån jävla måtte det va, det skrivs mer om den foten än om hela våran skara av svenska idrottare tillsammans..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nån jävla måtte det va, det skrivs mer om den foten än om hela våran skara av svenska idrottare tillsammans..