Inlägg: 1123686
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Uuuuuuunderbart att Sonnenberg förlänger! Väldigt passande på det är att jag skickat upp en stor Kanadaflagga till supporterklubben som kommit fram idag=) Härligt härligt!
Sv: Silly Season 09/10
Är inte Sonnenberg också från Alberta som Manderville var ?
Jag tänkte på den där skylten på ståplats Albertas finest
Jag tänkte på den där skylten på ståplats Albertas finest
Nån trådordning får det vara.