TT: Det kanske inte syns på honom, men jag tycker det hörs solklart att han är überironisk i intervjun "klockrent, mycket bra förklarat av domaren" ^^
Inlägg: 1123830
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Bloggade om min syn på detta för ett tag sedan om ni vill läsa. Jag tror som du, han är ironisk och ett mindgame-geni!