Inlägg: 1123831
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jo Challe svarade för ett fin-fint gästspel som sagt. Han och Wickan kändes som ett bra radarpar där i studion. Två snubbar som är jäkligt hockeykunnig och som även vågar visa det genom att tala om vad som egentligen händer och sker.
Jag älskar hockeykunnigt folk som inte är mesar.
Jag älskar hockeykunnigt folk som inte är mesar.
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jo, men han knep ju inte käft, tvärtom. "Jag har fått en riktigt bra förklaring, det var helt rätt dömt."
Jag tycker att Challe gjorde ett suveränt gästspel i studion ikväll. Skönt med folk som kan något och dessutom skryter om det så där lagom.