1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124016

Sv: Förlåt...bor i Ångermanland
superfalle:

Äh, lika bra att det där packet förnedrar sig själva en gång för alla. Vi Timrå-iter kunde lugnt betrakta spektaklet från rinkside och le i all vår självgodhet. Eller så räckte det med några minuter från Bjästahallen rakt in i platt-TV:n. The Heart Of Hockey - no longer exists...

Svarskommentarer

Sv: Förlåt...bor i Ångermanland
DJ Hemp: jag har ju lite svårt att se foppa som ett modopack . fast han är lite av urmodoiten .. han har gjort så otroligt mycket för svensk hockey . och verkar vara en jävligt trevlig snubbe som bara vill lira hockey ..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.