1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124079

Sv: Förlåt...bor i Ångermanland
El Maco:

Det var alldeles för tyst i Montreals arena härom veckan. Jag menar, detta lag är trots allt Stanley Cup-vinnarna no 1, men i hemmamatchen mot Boston Bruins höll publiken helst käften. Det slutade med torsk i tom kasse. Ingen tycktes bry sig. Typiskt NHL, tänkte jag. Ingen bryr sig over there. Jag snackar alltså om Montreal Canadiens. Mätta jävla bastards. Strunt samma om vi har torskat, mästare är vi ändå eller...?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.