RocknRolf2: Hur definierar man klasspelare? Jag tycker att Sonnenbergs inträde i föreningen har skapat ett helt annat lag/kollektiv. Genast känns det bättre på alla plan och jagb hyser goda förhoppningar att detta kommer bli en rolig vår.
För mig är Sonnenberg en klasspelare i Timrå IK. Med sin attityd, sin positiva energi som han delar med sig till övriga medspelare är han lätt en klasspelare i Timrå. Åtmionstone i min bok.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För mig är Sonnenberg en klasspelare i Timrå IK. Med sin attityd, sin positiva energi som han delar med sig till övriga medspelare är han lätt en klasspelare i Timrå. Åtmionstone i min bok.