ersson: Skitsnack? Ursäkta då, jag bara reflekterade av att du jämförde med Tre-Kronortrion som blev portade ur landslaget - men som inte blev dömda i domstol. Och att dom minsann fick en andra chans...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ursäkta då, jag bara reflekterade av att du jämförde med Tre-Kronortrion som blev portade ur landslaget - men som inte blev dömda i domstol.
Och att dom minsann fick en andra chans...