1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124150

Sv: Silly Season 09/10
RocknRolf2: Nu var det inte lönen utan benämningen på Sonnenberg. Ja Timrå har några som jag skulle benämna klasspelare, några kontrakt som går ut också, de kommer att kunna begära mer i lön nu av Timrå än vad de hade tidigare, en kille som Pyörälä lär kunna bli hur dyr som helst om han skulle stanna.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Med: "men benämner man Martin Sonnenberg som "klasspelare" då har man satt ribban i TIK:s spelarbudgeten" antyder du ju att Sonnenberg skulle vara dyr i Timrås spelarbudget. Jag ser inte varför bra pröjs till Sonnenberg skulle hindra Timrå att fixa minst3-4 klasspelare till nästa trupp.

Finland-Ryssland riktigt bra match. Förutom Thomas Andersson som är helt värdelös. Lehtonen övertygar som vanligt. Han och Pyörälä måste Timrå erbjuda kontrakt minst lika dyra som Hedströms.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer