När det gäller Sanny tror jag att om Timrå ger sig in i kampen om honom så kommer de andra lagen som är ute efter hans underskrift att bli tvungen att erbjuda "bra mycket mer" med allt vad det innebär, om Sanny ens ska tänka tanken att spela med ett annat lag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Yellowcard: Jag instämmer!
När det gäller Sanny tror jag att om Timrå ger sig in i kampen om honom så kommer de andra lagen som är ute efter hans underskrift att bli tvungen att erbjuda "bra mycket mer" med allt vad det innebär, om Sanny ens ska tänka tanken att spela med ett annat lag.