willysson: Har jag sagt det är bättre att missbruka alkohol än narkotika? Enligt mig så är inget missbruk av någon drog bra.
Men det jag däremot sa är att i min värld är det stora skillnader mellan alkohol och narkotika. Vilken eller vilka skillnader jag däremot syftar på har du ingen aning om, och det spelar heller ingen roll därför dem håller jag för mig själv och hör för den delen inte heller hemma här på HS.
Eller föresten jag ska ge dig ett "svar" så nöjer jag mig med det: Narkotika är olagligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det jag däremot sa är att i min värld är det stora skillnader mellan alkohol och narkotika. Vilken eller vilka skillnader jag däremot syftar på har du ingen aning om, och det spelar heller ingen roll därför dem håller jag för mig själv och hör för den delen inte heller hemma här på HS.
Eller föresten jag ska ge dig ett "svar" så nöjer jag mig med det: Narkotika är olagligt.