1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124237

Sv: Silly Season 09/10
DJ Hemp: haha , var ju 6 år sedan nu ju och det kan ju knappast ha undgått nån:)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
willysson: Ja till Karalathi. Absolut.(Fyndigt uttryckt hehehe) Helt seriöst låter i mina öron Jare som en "klassisk" kanonTimråvärvning. Två skäl: 1) Vi kan inte handla alla våra spelare på ICA där det hela tiden springer andra sportchefer med feta plånböcker.
2) Ofta har spelare som inte har lyckats, inte trivts i andra klubbar kommit till oss och blommat ut eller fått nytändning. Inte sant.

Om våra superfinns Lethtonen o Pyrret drar till NHL nästa säsong så vore det väl läge att satsa stenhårt på gamla hjältar som ex Lindström och Nordgren. Niklas spelade på högsta elitserieklass i dagens landskamp, vet ej dock hur långt kontrakt han har och hur hans framtidsplaner ser ut. Borde inte Linkan känna Niklas sedan Bobcatstiden!? Någon som vet mer om det.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer