dr-nix: hehe jag ser i efterhand att mitt svar blev lite luddigare än tänkt. Jag menade att säga att han nog kan bli en bra backupmålvakt om Åkerlund får bli ny förstamålvakt. Jag har inte 100%ig koll på Lindbäck men han känns ju lovande från vad jag sett av honom. Det kan inte vara lätt att hamna som Markström.
Backlund borde dra vidare, jag har inget emot om han stannar men det vore nog det bästa för bägge parter om han testade på något nytt. Detta har för mig iaf växt fram under säsongen då Åkerlund har sett mycket bra ut dom gånger han fått spela (tyvärr åkte han på den där skadan precis när han såg ut att ha petat Backlund).
Lindbäck har ju inte gjort bort sig heller och Tarvainen är en bra målvaktstränare som säkerligen kan utveckla grabben.
Berätta gärna mer om Limpan dock Bisset19, för jag har inte så jättebra koll på honom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
dr-nix: hehe jag ser i efterhand att mitt svar blev lite luddigare än tänkt. Jag menade att säga att han nog kan bli en bra backupmålvakt om Åkerlund får bli ny förstamålvakt. Jag har inte 100%ig koll på Lindbäck men han känns ju lovande från vad jag sett av honom. Det kan inte vara lätt att hamna som Markström.
Backlund borde dra vidare, jag har inget emot om han stannar men det vore nog det bästa för bägge parter om han testade på något nytt. Detta har för mig iaf växt fram under säsongen då Åkerlund har sett mycket bra ut dom gånger han fått spela (tyvärr åkte han på den där skadan precis när han såg ut att ha petat Backlund).
Lindbäck har ju inte gjort bort sig heller och Tarvainen är en bra målvaktstränare som säkerligen kan utveckla grabben.
Berätta gärna mer om Limpan dock Bisset19, för jag har inte så jättebra koll på honom.