1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124410

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Du har ingen aning om hans status säger du, ändå skriver du längst ner på denna sida "Fantastiskt förutsägbart att du sällar dig till de naiva namnkåtas skara härinne och med tandvattnet rinnandes utmed mungiporna hänfört ropar JA TACK till en knarkare"

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Touché....visst, jag kan backa. Är kanske lite väl kategorisk.

willysson: "Jag säger så här; människor har MIN tillit tills de bevisar motsatsen, det handlar inte om blåögdhet utan om respekt."

Den inställngen gillar jag! Jag står fast i min åsikt att jag inte tycker Karalahti är något för TIK. Men värvas han utgår jag från att det sker utifrån en bedömning att han är grön och att han är värd att satsa på. Då tänker även jag ge killen en chans.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer