Finns en hel del Skellefteåsupportrar som helst inte ser Jonte i SAIK, eftersom han ses som en stor svikare av vissa, vilket iofs är förståeligt.
Tror knappast att han kommer tillbaka till TIK heller, inte så länge Challe är tränare iaf. Det verkar vara något som inte stämmer mellan dem helt klart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror knappast att han kommer tillbaka till TIK heller, inte så länge Challe är tränare iaf. Det verkar vara något som inte stämmer mellan dem helt klart.