1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1125632

Sv: Silly Season 09/10
DJ Hemp: Jag fattar inte heller vad som är så speciellt med hamnen just? Knappt några boende i närheten, inga parkeringar, långt från busstationen. Och när den globala uppvärmningen kommer så blir det vattenpolo. Fabriksgatan (eller universitetsgatan eller vad den heter nu), klockrent.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
El Maco:

Kul att man får lite medhåll för en gångs skull. Förutsatt att du inte är ironisk nu. Man vet aldrig riktigt med dagens ungdom... :) Universitetsallén behöver onekligen ett lyft. Området mellan Norrporten Arena och Folkets Park ser helt förjävligt ut och en Timrå-arena skulle knappast förfula detta. Om den nu får plats, vill säga...

Sv: Silly Season 09/10
El Maco: framförallt så ligger hamnen så j-vla ocentralt så man blir tvungen att ta flyget för att nå Arenan. Visst är det så.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer