Förvisso, men jag anser att en fortsättning av stenstadens kvarter skulle göra sig bättre på denna plats. En gigantisk hockeyarena är trots allt inte särskilt vacker, men längs Universitetsallén kan det knappast bli värre än det ser ut idag...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förvisso, men jag anser att en fortsättning av stenstadens kvarter skulle göra sig bättre på denna plats. En gigantisk hockeyarena är trots allt inte särskilt vacker, men längs Universitetsallén kan det knappast bli värre än det ser ut idag...