El Maco: Ser nu att man har VÄLDIGT bra lag inför nästa säsong , man behöver dock förlänga med Tenkie Johan Andersson Lehtonen och Pyörölä.. Vet att båda finnarna sticker till NHL men hoppas kan man ju göra.....
Vet någon om Dennis Persson lån bara var över detta år eller om det är över nästa sässe också?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vet att båda finnarna sticker till NHL men hoppas kan man ju göra.....
Vet någon om Dennis Persson lån bara var över detta år eller om det är över nästa sässe också?