1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1125775

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: vi kan ju hoppas att det var samma 'murvel i småland' som kom fram till att Bagarn är klar för HV71 , han verkar ju ha koll =)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Fick ett svar från Enestubbe. Lite rörande att han nästan tar på sig äran av att MPS stannar i Timrå

"Hej!

Med facit i hand var det nog tur att det läckte ut röksignaler från Götet som jag uppsnappade.
Eller vad säger du?
www.hockeysverige.se/news_show_darfor_stannar_paajarvi_i_timra.html?id=5588434

Mvh
Daniel"

Journalister är av ett mycket speciellt virke. Tur för mig att min sejour i branschen inte blev så långvarig. Jag har nog en och annan skrupel för mycket för att fixa det på ett bra sätt.

Sv: Silly Season 09/10
Andersson: Ja. Men så är det ju inte. :/

Vi får hoppas att Linkan gör ett bra jobb med Bagarn.
Det har ju sett kört ut länge där men den senaste veckan finns det i allafall lite signaler från bagarn själv att Timrå fortfarande finns med i bilden.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer