Alltså detta är inte bra med domare som inte pallar trycket, nu till vår fördel iofs, de måste fixa proffsdomare och 4 domar system, detta är ju pinsamt.
Inlägg: 1126311
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
När jag sa 3 poäng så menade jag inte för Timrå... Någon måste ha tagit min bön på fel sätt!