BigBee: Vi gör ändå två av tre mål i PP ikväll.
Inlägg: 1126429
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Visserligen......men jag känner inte igen Tik.....Vill ha tillbaka kännslan som det var mot modo slutspelet mot dom.... Ifjol.... Känner mig osäker just nu....