1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112700

Sv: Det kan bara bli bättre
Selina: Nu var det ju inte så att Henke spelade center hela säsongen. Och han har ju trots allt spelat två säsonger tidigare.

Johan J: Angående Z. vad är det skillnad för Timrå om han går till Detroit eller till nån annan klubb ?

Att Z stannade såpass länge som han gjorde ska vi vara glada för. Få andra hade gjort det

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.