1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112710

Sv: Det kan bara bli bättre
Kasparov: är du avundsjuk på dom andra klubbarna?!

Hansson har han inte bevisat något?! är du helt från vettet..
Sjögren kan jag förstå om du är skeptiskt mot men det jag har sett av honom säger mig att han är väligt bra..

Söderström briljerade stundtals förra säsongen men han var allt för ojämn och personligen tycker jag han var lite för självisk i sin spelstil men i slutändan har han iaf fått mig att tro att denna spelare kan bli riktigt stor..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.