ULF L: Nej, jag orkar inte se bortamatcherna och har knappt gjort det på hela säsongen. När jag väl tittat har jag bara blivit besviken... Vi är ett lag hemma men ett helt annat på bortaplan, verkar sitta i huvudet på spelarna och svårt att få bort. Frågan är om vi ta någon fler bortaseger denna säsong? Jag är inte så säker på det...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi är ett lag hemma men ett helt annat på bortaplan, verkar sitta i huvudet på spelarna och svårt att få bort. Frågan är om vi ta någon fler bortaseger denna säsong? Jag är inte så säker på det...