Andersson: Jo, jag hatar Snigel! ;) Lotvonen var bra för några år sedan, då var han ett hot framåt och var stabil i passningsspelet. Dessutom hängde han med hyfsat i tempo och med sin långa klubba,även fast han spelade som en liten nallebjörn. Men nu är han färdig som hockeyspelare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo, jag hatar Snigel! ;)
Lotvonen var bra för några år sedan, då var han ett hot framåt och var stabil i passningsspelet. Dessutom hängde han med hyfsat i tempo och med sin långa klubba,även fast han spelade som en liten nallebjörn. Men nu är han färdig som hockeyspelare.