Skarin: Jag ser nästan alla matcher på tv. Vad är det som gör att man får så mkt sämre koll då? Det är väl i princip omöjligt att mäta vem som har mer eller mindre koll. Men att alla som går på matcherna i ladan automatiskt skulle få järnkoll, ptja... ta backsidan t ex. De flesta menade ju att backsidan skulle bli starkare den här säsongen mot förra. Well, well...
Att Skogs var jagad av flera klubbar gör väl inte saken bättre. Flopp som flopp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att Skogs var jagad av flera klubbar gör väl inte saken bättre. Flopp som flopp.