Skarin: Det här skrev du 25 septemper angående Skogs: "Gick det att spela pengar på att Skogs kommer tillhöra en av de bättre värvningarna i hela elitserien så skulle jag göra det. Lugn, bara lugn."
Men just det, jag ska inte gnälla på andra skribenter med tanke på att jag bor långt söderut och därmed inte har nån koll.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men just det, jag ska inte gnälla på andra skribenter med tanke på att jag bor långt söderut och därmed inte har nån koll.