Raggaren Putte: Får nog banne mig byta jobb från Fritidspedagog och börja kommentera! :) Tycker att Strandberg borde reagera och höja på ögonbrynen när han får laguppställningen framför sig, eller? Dom som har noll koll på läget i laget inför match blir ju blåsta. Men visst, han börjar bli mossig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Får nog banne mig byta jobb från Fritidspedagog och börja kommentera! :)
Tycker att Strandberg borde reagera och höja på ögonbrynen när han får laguppställningen framför sig, eller? Dom som har noll koll på läget i laget inför match blir ju blåsta. Men visst, han börjar bli mossig!